Att glädjas

Edvin var planerad. Arvid var inte planerad.
Jag blev gravid trots att jag hade en kopparspiral och vi hade tänkt vänta lite till med syskon.
Det gjorde att jag inte alls kunde glädjas åt graviditeten första halvan, och det jobbiga i början med illamående och trötthet blev ännu värre. "Jag har ju inte valt det här själv!!"

Andra halvan så började jag förlika mig med faktumet. Och mycket tack vare att min mamma var så glad över det :)

Att ta bort bebisen var inte ens på fråga.

Nu är bebisen här - och allt känns så bra.

Två fina pojkar har jag. Det är ju som att det aldrig var tänkt att bli på något annat sätt <3



Kommentarer
Postat av: malin

Nja men de är det värt :) mensen kommer ju förr eller senare ändå. Men hade gärna vart utan att blöda lite längre :)
Nästan så man blir lite tårögd av ditt inlägg :) hej hormoner ;)

2012-09-14 @ 14:08:26
Postat av: Anonym

ja tänk så det kan bli, jag förstår precis hur du menar. Maja var meningen på ett annat sätt, hon passade in i våra liv precis som hon var och dom har enorm glädje av varandra :)

2012-09-14 @ 20:05:01
Postat av: Mamma

Världens bästa o goaste pojkar om man frågar mormor och morfar.

2012-09-14 @ 20:48:28
Postat av: Emma

Vad gulligt skrivet :)

2012-09-15 @ 09:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0