Cirkus Forsberg


Lagen om allts jävlighet.

Igår stack ju Erik iväg på svensexa och jag var hemma med barnen med hjälp av Lisa på kvällen.

I stort sett hela kvällen var det skrik från båda pojkarna hela kvällen.

Det slutade med att Edvin fick vara vaken tills Erik kom hem, som enligt överenskommelse med den styrde parten i svensexan skulle komma hem med honom till 22-tiden eftersom Edvin är sjuk och Arvid kräver sitt med jämna mellanrum.

Vid 22:40 kommer Robin hem med Erik -och en liiiten miss i kommunikationen hade lett till att den senare inte mådde tipptopp ;)

Min mamma var så snäll att hon klev ur sängen sin och kom över och sov här istället, och det var bra för natten fortsatte i skrik.
Ungefär 2-3 timmars sömn fick jag.

Idag har då Erik varit bakis och jag dödstrött och förkyld, Edvin har ännu vattkoppor och Arvid har börjat snora.

Lillen fick 38 grader i temp dessutom, och med tanke på hans ålder så fick vi åka in till Barnläkarjouren på akutmottagningen, men det verkade helt lugnt med honom.

Senare på kvällen tar Edvin och skaffar sig en stor blå bula i pannan genom att kuta och snubbla och dra huvudet i golvet.


Allt ska då hända samtidigt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0