Fullspäckat

Efter dagislämningen idag tog jag som skrivet en prommis på ca 45 minuter och landade hemma strax efter 10.

Vi dök då ner i sängen jag och minsta och sov bort nästan en timme.
En dusch på det och sen hann jag inte så mkt mer än att äta lunch, ge minsta lunch och gå iväg till dagis.

Efter dagis gick vi med Emma och Lina och alla barnen till lekplatsen på Skommarsbacken där jag frös till en piggelin. Orutinerad småbarnsförälder! Jag måste skaffa en bättre höstoutfit för utedagar - en öppen skinnjacka räcker inte långt...

På eftermiddagen kom svärmor och svärfar förbi och stannade tills Edvin gått till sängs. Tack för hjälpen!

Sedan gav Emma mig kaffesällskap.

Nu har jag stökat undan och ligger till sängs. Alldeles för sent - imorgon kommer jag vara ännu tröttare :(

Bäst att jag ger upp nu. God natt!



Tremänningarna gungar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0