Gräsänka

Vid 11:45 idag lurade jag iväg Erik till Coop för att handla lite småsaker. Jag sa att det var bråttom tillbaka för att Carro skulle komma på en snabb fika.

Under tiden Erik var borta smög sig ett gäng killar in här, klädda i kostym och V for Vendetta-masker och ställde sig på lur i vardagsrummet.
När Erik kom hem harklade de sig för att få hans uppmärksamhet och han blev nog lite brydd för han ryggade tillbaka.

Sen går han in i köket och packar upp matvarorna lite sådär nervöst, innan gubbarna drar igång med instruktioner.

Han ska alltså få en svensexa i efterhand idag.

Jag hoppas att han får roligt :)

Jag är glad att se vilka som var med, för jag har inte fått veta något om denna dag mer än tiden jag ska lura iväg honom.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja han har ingen jätte mage som ursäkt för att få en snäll svensexa ;-)

2012-09-01 @ 17:02:52
Postat av: jhnn.blogg.se

Haha då var det dem jag såg på stan!

2012-09-02 @ 00:53:33
URL: http://jhnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0