Tuttmottagningen

Eller amningsmottagningen hette det kanske. ;)

Fick åka dit idag på besök till en sköterska, som sedan bad mig vänta tills läkaren kom på ronden.
(Väntan blev ungefär så lång som att jag hann resa mig ut stolen och sätta mig direkt igen.)

Feberkänsla borta men tuttonda är kvar.

Resultat av besök: en penicillinkur och en remiss till ultraljud för att se om det hårda där inne är en böld lr inte.
(Let's hope not!)
Antar att de ringer upp mig imorn och ger mig klartecken att komma in och ultraljuda lite.

Nu ska det sovas!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Håller en tumme! ✊

2012-09-11 @ 22:13:46
URL: http://mimmi86.blogg.se
Postat av: johanna

Fasen vad drygt det låter =( Hoppas det blir bra snart! Vad fint med flätan förresten, skulle också vilja kunna göra en sån =)

2012-09-11 @ 23:26:25
URL: http://jhnn.blogg.se
Postat av: Mamma

Du ser ut som när de sover på film. Håret i en tjusig frisyr :)

2012-09-12 @ 06:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0